سوئیچ و ریموت کیا
نوشته شده توسط : حمیده

یکی از مسائل حائز اهمیت برای افرادی که دارای خودروی کیا هستند، داشتن سوئیچ یدک برای خودرو در زمان هایی که به حسب اتفاق ریموت خود را گم کرده یا به آن دسترسی ندارید است. به عنوان مثال به این مسئله فکر کنید که برای مسافرت یا کار از شهر خارج شده باشید و تنها یک ریموت یا سوئیچ برای خودروی کیا خود داشته باشید و سپس به هر دلیلی ریموت خود را گم کنید. در همچین شرایطی شما نه دسترسی مناسب به مراکز معتبر دارید و نه ریموت زاپاس برای اینکه مشکل خود را حل کنید. ساخت سوئیچ کیا و سوئیچ و ریموت یدک یکی از خدمات برای خودرو شما می باشد.
با در نظر گرفتن این موضوع که حذف و کددهی خودروی کیا که دیگر سوئیچ ندارد نیاز به باز کردن کامپیوتر آن پیدا میکند و بدون انجام این کار شما نمیتوانید ریموت جدید روی آن ذخیره کنید شما عملا دچار مشکل جدی خواهید شد. از این گذشته شما با خارج شدن از شهر نمیتوانید به افراد یا مراکز متخصص به راحتی دسترسی داشته باشید که بتوانند با استفاده از دستگاههای مخصوص مشکل شما را حل کنند.
بنابراین اگر خودروی کیا دارید اما تنها از یک ریموت برخوردار هستید این موضوع را جدی بگیرید و جهت ذخیره و ساخت ریموت کیا هرچه سریعتر اقدام کنید تا با مشکلاتی از این قبیل مواجه نشوید.
هرچند اگر حتی ریموت زاپاس داشته باشید اما همراه خود نبرده باشید با درخواست از افراد آشنا که به آن دسترسی دارند جهت ارسال سوئیچ یدک برای شما در هنگام وقوع مشکلات به مراتب مشکل شما راحت تر و بدون دغدغه حل خواهد شد.





:: برچسب‌ها: ساخت سوئیچ کیا , ساخت ریموت کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: